GYIK

Gyakori Kérdések

 

 Hogyan fizethetek?

 

Jelenleg csak átutalással fizethet, vásárlást követően e-mailben kapja meg, hová és hogyan kell utalnia. Mindig ügyeljen arra, hogy a megjegyzés mezőbe feltüntesse e-mail címét is.

 

Vehetek több terméket is?

 

Attól függ. Az adott kampány oldalán fel van tüntetve mennyi az egy regisztrációval megvásárolható mennyiség.

 

Mindig megkapom a kupont?

 

Abban az esetben ha az eladó meghatároz egy minimálisan eladott darabszámot például 5-öt, akkor csak az 5-ik eladott termék után kapja meg a kupont.

 

Hol nyomtathatom ki a kupont?

 

Akár az e-mailben megkapott kupont is kinyomtathatja, de sok szolgáltatónak elég ha csak továbbküldi a kupont.

 

Nem használtam fel a kupont, ilyenkor mi van?

 

Felhasználóink felelőssége, hogy a kampányban az oldalon meghatározott feltételek szerint a megadott időintervallumban felhasználják a kupont, pénz visszatérítésre ilyen esetekben nincs lehetőségünk.

 

 Elszámolható a vásárlás cégeknek is? Számlát is kapok róla?

 

Természetesen. A vásárlásról a HRprémium oldalt üzemeltető cég (Brand & Standard Kft.) állít ki és postáz számlát, melyet mindenki elszámolhat a hatályos magyar számviteli törvények alapján. ÁFA levonásra jogosultak az ÁFA-t is visszaigényelhetik, de vásárláskor értelemszerűen a bruttó összeg fizetendő 


Budapest